Gebruik ons retourenportaal voor retouren. Daar registreer je de artikelen die niet passen of die je niet bevallen en je bij ons wilt retourneren.

Het enige wat je nodig hebt om je te registreren is je bestel- of factuurnummer en je postcode.


Wij vragen je om de goederen compleet, in de originele verpakking en dus in een ongebruikte en onbeschadigde staat aan ons te retourneren. Houd er rekening mee dat geopende hygiënische artikelen zoals ondergoed of bh's zijn uitgesloten van retourzendingen.

Als je één van deze voorwaarden niet nakomt, wordt de retourzending niet geaccepteerd en zal er geen restitutie plaatsvinden voor het betreffende artikel.


Voor alle klanten buiten Duitsland: Verzendings- en retourkosten worden niet vergoed in geval van een annulering. Als je echter aan de Duits-Nederlandse grens woont, kun je gebruik maken van ons retourlabel (te vinden in het retourenportaal) en je retouren vanuit Duitsland gratis naar ons toesturen.


Stuur de retourzending naar het volgende adres:


Webdots GmbH

Elso-Klöver-Straße 9

21337 Lüneburg

Duitsland


Wij raden je aan je pakket altijd verzekerd en traceerbaar te versturen als we een bewijs van retournering nodig hebben. Als je ons retourlabel uit Duitsland gebruikt, is dit zo een levering. Als je nog vragen hebt over het retourproces, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.