Retourneren & Ruilen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Gebruik ons retourenportaal voor retouren. Daar registreer je de artikelen die niet passen of die je niet bevallen en je bij ons wilt retourneren. Het enig...
Do, 1 Okt, 2020 at 1:14 PM
Hoe en wanneer krijg ik het geld voor mijn retourzending?
Zodra je retourzending bij ons aangekomen is, krijg je de bevestiging via de email. Als je deze hebt ontvangen duurt het meestal 3-5 dagen voordat je het ge...
Do, 1 Okt, 2020 at 1:17 PM
Krijg ik een statusmelding van mijn retourzending?
Wij zullen de ontvangst van de retourzending per e-mail bevestigen. Na ontvangst van deze e-mail duurt het meestal drie tot vijf werkdagen voordat je de ter...
Vr, 2 Okt, 2020 at 1:06 PM
Wat gebeurt er als het door mij bestelde product defect of foutief is?
Mocht je, tegen de verwachting in, een defect artikel hebben ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice en dien een klacht in over ...
Vr, 2 Okt, 2020 at 1:09 PM
Hoe kan ik een artikel ruilen?
Helaas bieden we geen omruil aan. Om een artikel te ruilen, retourneer je het betreffende artikel en bestel je het gewenste artikel parallel via onze online...
Vr, 2 Okt, 2020 at 1:22 PM