Waar is mijn bestelling?

Gewijzigd op Do, 1 Okt, 2020 om 1:04 PM

Je bestelling moet binnen 2-4 werkdagen, afhankelijk van de artikelkeuze, en uiterlijk binnen een week (vertraging door herbestelling mogelijk) door de verzendingsdienst UPS worden geleverd. Houd er rekening mee dat de levertijd kan toenemen, afhankelijk van de productkeuze en het bestemmingsadres.


In de orderbevestiging heb je een ordernummer ontvangen waarmee je kunt inloggen op ons portaal om te controleren hoe ver de verwerking van je order is. 


Als je ziet dat de bestelling al is verzonden, vind je een andere e-mail in je e-mailbox met het trackingnummer voor je pakket, die je kunt invoeren in het UPS tracking systeem om elke stap van de levering te volgen.


Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spam-map. Als je spam-map leeg is, is je bestelling nog niet verzonden of heb je misschien een typefout gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres.


Als je nog geen verzendingsbevestiging of trackingnummer hebt ontvangen, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice en zullen we de huidige status van je bestelling controleren.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren