Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Gewijzigd op Di, 17 Sep, 2024 om 1:12 PM

Gebruik ons retourenportaal voor retouren. Daar registreer je de artikelen die niet passen of die je niet bevallen en je bij ons wilt retourneren.

Het enige wat je nodig hebt om je te registreren is je bestel- of factuurnummer en je postcode.


Wij vragen je om de goederen compleet, in de originele verpakking en dus in een ongebruikte en onbeschadigde staat aan ons te retourneren. 


Als je één van deze voorwaarden niet nakomt, wordt de retourzending niet geaccepteerd en zal er geen restitutie plaatsvinden voor het betreffende artikel.


Verzendings- en retourkosten worden niet vergoed in geval van een annulering.


Wij raden je aan je pakket altijd verzekerd en traceerbaar te versturen als we een bewijs van retournering nodig hebben. Als je ons retourlabel uit Duitsland gebruikt, is dit zo een levering. Als je nog vragen hebt over het retourproces, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren