Wat gebeurt er als het door mij bestelde product defect of foutief is?

Gewijzigd op Vr, 2 Okt, 2020 om 1:09 PM

Mocht je, tegen de verwachting in, een defect artikel hebben ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice en dien een klacht in over het betreffende artikel. Bij voorkeur dien je een schriftelijke klacht in met behulp van ons ticketsysteem en voeg je foto's van het defecte artikel toe aan de bijlage. Je kunt ons ticketsysteem hier vinden.


We zijn ervan overtuigd dat we altijd een snelle en bevredigende oplossing voor het probleem zullen vinden.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren